Політика повернень
Повернення товару можливе за дотримання таких умов:
- Повернення товару належної якості.
Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару у будь-який час до його отримання, а після отримання Товару – протягом 7 (семи) днів, за винятком дня покупки.
Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.
Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості (Товар виготовлявся по індивідуальному замовленню), якщо зазначений Товар може бути використаний виключно клієнтом, який його купує.
При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутих товарів, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.
- Повернення товару неналежної якості.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що не здатний забезпечити свої функціональні якості через суттєву нестачу (з наявністю дефектів/браку).
Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право на свій вибір заявити будь-яку з нижчеперелічених вимог:
1. Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар аналогічної марки (іншої моделі, іншого артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни;
2. Пропорційного зменшення покупної ціни;
3. Безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їхнє виправлення покупцем або третьою особою;
4. Має право відмовитися від виконання договору та вимагати повернення сплаченої за товар суми.
При поверненні технічно складного товару неналежної якості (перелік таких товарів затверджено Постановою Уряду України) Покупець має право вимагати:
1. Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар аналогічної марки (іншої моделі, іншого артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни.
2. Відмовитися від виконання договору та вимагати повернення сплаченої за товар суми.
Всі перелічені вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред’явлені в наступні терміни:
1. На товар встановлено гарантійний термін протягом усього гарантійного строку.
2. На товар не встановлений гарантійний термін протягом розумного терміну, але не більше 1 року.
3. Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений суттєвий недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.
У разі виникнення розбіжностей, щодо якості чи причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу власним коштом. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення у суді. Якщо, в результаті експертизи, встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також витрати на транспортування та зберігання товару, пов’язані з її проведенням.